La revedere

6 Noi

Am învăţat că oamenii vor uita ceea ce ai spus, oamenii vor uita ceea ce ai făcut, dar oamenii nu vor uita niciodată cum i-ai făcut să se simtă.” Maya Angelou

Nu ştiu dacă v-aţi gândit vreodată la ceea ce semnifică cu adevărat impresia. Aici mă refer în special la atitudinea faţă de ceilalţi. Mi-am pus deseori această problemă. Nu cred că am găsit o soluţie universală dar am rămas cu ceva idei. Cea  mai importantă ar fi că impresia este foarte importantă. Îţi canalizează oarecum traiectoria pe care o vei avea în relaţie cu cineva. Sunt de părere că mereu o persoană trebuie abordată  cu entuziasm. Consider că ceea ce se transmite îţi revine imediat, fapt care contează, pe mine mă bucură de fiecare dată. Dacă ajung să ma fac plăcută şi să dorească omul să mai discute şi a doua şi a treia şinenumărata oara, să nu mă evite, probabil că a însemnat ceva atitudinea şi modul în care m-am comportat faţă de el. Şi acest lucru îmi surâde deoarece ador socializare,  relaţiile umane şi în egală măsură să inspir încredere. Aleg să nu mă limitez în reacţii, chiar dacă pe unii poate îi deranjează, dar în general urmăresc să nu prea supăr. La rândul meu îmi trece repede starea de tristeţe. În continuare susţin faptul că impresia contează de la început până în final. Chiar şi urarea simplă de „la revedere” dacă ştii să o spui are efect. Ciudat sau nu, oamenii trebuie înţeleşi de la sentimente până la gesturi şi diverse lucruri ce-i diferenţiază.

Vă doresc să aveţi parte doar de impresii excelente şi persoane cât mai umane.

––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––-

Ţi-a plăcut? Te invit: să distribui(share) sau să apreciezi(like)  sau să comentezi(comment) postarea.

Mulţumesc, Zâmbetul Soarelui !

––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––-

Lasă un răspuns

