Radio Hit

6 Noi

De curând am fost invitată să vizitez studiourile celor de la Radio Hit, un radio cu tradiţie pentru ieşeni. Am rămas plăcut impresionată de ceea ce am găsit acolo.

În primul rând am fost primită cu zâmbetul pe buze de echipa radioului. Pot spune că sunt extrem de sociabili şi glumeţi.

Nu eram singura ascultătoare invitată acolo.

Ne-au arătat toate locurile unde îşi desfăşoară activitatea, au un sediu nou-nouţ, ne-au povestit istoria radioului şi am făcut poze cu mult cunoscuţii prezentatori.

Eu recomand acest radio pentru că o diversitate mai mare în ceea ce priveşte muzica nu prea se găseşte la celălalte posturi de radio. Seara s-a încheiat tot cu zâmbetul pe buze şi cu speranţa că ne vom mai întâlni.

Frecvenţa lor este : 94,9 FM

Mai multe detalii aici

Lasă un răspuns

