Zambind ;))

28 Mar
  • Dacă îţi latră câinele la uşa din spate şi nevasta ţipă la uşa din faţă, cui dai drumul prima dată ?
    –  Câinelui, normal, că el o să tacă dupa ce intră.
  •  – Nu ştii unde mi-e creionul? îl întreabă un funcţionar pe colegul său.
     – Ba da, după ureche.
     – Omule, nu-mi   complica viaţa. După care ureche?
  •  Tati, de ce te-ai căsătorit cu mama?
      Soţul către soţie:
    – Vezi, până şi copilul e surprins!!!
  • Dacă cineva aruncă cu o piatră în tine, tu să arunci în el cu o floare.
    Dar, mai întâi, asigură-te că floarea este în ghiveci… !
  • Un poliţist, vorbind cu Moartea şi notând în carneţel:
    „Deci ziceţi că înainte să intraţi în România aveaţi coasa…?!”
  • Fiind foarte meticuloşi, englezii au statistici pe baza cărora pot prezice câţi oameni vor muri anul viitor.
    Pe de altă parte, însă, sicilienii pot să precizeze şi câteva nume… !
  • Când un bărbat îţi fură soţia, cea mai bună răzbunare este să îl laşi să o păstreze… !
  • Dragule, ai fi dorit să mă mărit cu altul ?
    – Nu, scumpo, eu nu doresc răul nimănui !
  •  Sunt femei care, în loc să-i facă să sufere pe mai mulţi bărbaţi, aşa cum e firesc, se concentrează asupra unuia  până îl extermină. Acestea se numesc… „fidele”!!!
  • – Dragul meu, stii ce citesc în ochii tăi?
    – Ce iubito?
    – Că vrei să te căsătoreşti cu mine.
    – Analfabeto!

     
  • O blondă se plimba liniştită, când, deodată, vede o maşină fără şofer, care mergea. Conştientă de pericol, sare în maşină şi trage frâna de mână. Când iese, dă nas în nas cu proprietarul, un bărbat foarte atrăgător.
    – Începuse să  meargă singură, dar am sărit în ea şi am tras frâna de mână! spune ea, foarte mândră de isprava ei.
    – Ştiu, răspunde el sec. Eu o împingeam!

Zâmbind

–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––

Dacă ţi-a plăcut, te invit: să distribui(share)sau să apreciezi(like)  sau să comentezi(comment) postarea.

Mulţumesc, Zâmbetul Soarelui​ !

–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––

 

Sursa

Lasă un răspuns

