Cugetări

12 Feb
  • Trădătorii sunt odioși chiar și celor care îi cumpără,
  • Dacă n-ai nimic de spus, taci; dacă ai ce să spui, vorbește, dar nu minți!
  • Oricât de înalt e copacul, frunzele lui cad tot pe pământ,
  • Unii se închid în ei, își mânâncă singuri inima, dar hrana asta e foarte proastă,
  • Întâmplarea a creat situația, geniul s-a folosit de ea,
  • Locul vulturului e în tărie, al scroafei în murdărie,
  • Cu cât haina e mai curată, cu atât pata e mai murdară,
  • Nici o pernă nu-i mai moale  decât un spate trudit,
  • A plecat să fure lână și a venit tuns,
  • E mai bine să meriți cinstea fără  s-o capeți, decât să te bucuri de ea fără s-o meriți,
  • Apa și focul sunt slugi bune, dar răi stăpâni,
  • Nu poți niciodată să uiți ceea ce n-ai știut,
  • E bine să întrebi întotdeauna și să răspunzi numai când știi,
  • Nu-i mare lucru să fii darnic cu ceea ce nu ai,
  • Nu rupe în pripă firul unei prietenii; dacă-l legi din nou va avea un nod,
  • Cine se lasă uitat, ușor îl uită toți,
  • Morții deschid ochii celor vii.

Cugetări

––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––-

Ţi-a plăcut? Te invit: să distribui(share) sau să apreciezi(like)  sau să comentezi(comment) postarea.

Mulţumesc, Zâmbetul Soarelui !

––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––-

4 răspunsuri to “Cugetări”

  1. World of Solitaire 12/02/2013 la 11:21 am #

    Sorina,

    Înainte de comment
    Vreau să-ţi spun, că ziua mea
    Începe, permanent, privind în zare
    Dacă zâmbetul de Soare,
    Va, sau nu, apare.
    Iar de-mi surâde-n cugetări
    Regret că pe cer nu-s nori
    Spre care cu mine-aş dori să zbori. 🙂

    Madi şi Onu

    Apreciază

    • Sorina 12/02/2013 la 12:09 pm #

      Răspund în zbor…

      O zi excelentă,
      Sorina

      Apreciază

      • World of Solitaire 12/02/2013 la 5:23 pm #

        Am ascultat, m-am înălţat,
        Şi în jos când am privit,
        Uite ce gând, mi-a venit:

        Fluturaş multicolor
        Eu cu tine, nu mai zbor.
        Că de ameţeală prins,
        Putem ajunge în abis,
        Şi de ce, să te sacrific,
        Pentru momentul meu liric!
        Madi şi Onu

        Apreciază

      • Sorina 12/02/2013 la 7:46 pm #

        Ce frumos, MULTUMESC!

        Apreciază

Lasă un răspuns

