Poezie

20 Iun

Poezie

În clipa în care am aflat cine sunt cu adevărat

mi-am dat seama că nu bogăţiile şi faima îţi aduc împlinire

ci iubirea de sine.

Că poţi să-ţi faci palate strălucitoare,

Dar dacă nu te iubeşti pe tine

E ca şi cum ai construi castele de aur pe nisipuri mişcătoare.

În clipa în care am aflat cine sunt cu adevărat

am realizat că trecutul şi viitorul nu există

şi că singurul moment pe care îl am este Prezentul.

De aceea m-am eliberat de trecut pentru totdeauna

şi nu mi-a mai fost frică de viitor

pentru că Aici şi Acum este Prezentul.

 

În clipa în care am aflat cine sunt cu adevărat

mi-am dat seama că dacă e ceva ce nu am reuşit

e pentru că eu m-am sfidat.

şi am încetat să mai dau vina pe vecini, pe soartă, ori pe rude

pe situaţii, pe stele ori pe cel de lângă mine

conştientă fiind că îmi pierd puterea de sine.

Astăzi sfidării i-a luat locul cunoaşterea de sine.

În clipa în care am aflat cine sunt cu adevărat

Am încetat să-i mai judec pe ceilalţi

Să mai blamez şi să mai pun etichete

Conştientă fiind că fiecare are propriul lui adevăr

Şi propria lui realitate.

Versuri însoţite de încântare… :

Sursa

–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––

Dacă ţi-a plăcut, te invit: să distribui(share)sau să apreciezi(like)  sau să comentezi(comment) postarea.

Mulţumesc, Zâmbetul Soarelui​ !

–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––

Lasă un răspuns

