Touch

31 Iul
7 răspunsuri to “Touch”

  1. Rhubblog Administrator 31/07/2013 la 8:02 pm #

    Very good.

    Ronnie.

    Apreciază

  2. World of Solitaire 15/08/2013 la 10:40 am #

    Derutat, ma-ntreb mereu:”De ce-n CITESC-ul tau, nu apar si eu?”

    Apreciază

    • Sorina 16/08/2013 la 5:17 pm #

      Esti acolo, insa wodpress afiseaza doar ultimii bloggeri, carora le-am dat follow.

      Apreciază

      • World of Solitaire 16/08/2013 la 5:48 pm #

        Daca bine sesizam, eu la follow, nici penultim, nu intram.
        Lectia ce mi-a fost data, n-am sa o uit, viata toata!

        Apreciază

      • Sorina 16/08/2013 la 6:56 pm #

        Cred ca nu ai inteles care e mecanismul wordpres-ului.
        Faptul ca ti-am dat follow, printre primii bloggeri, este motivul .

        Wp afiseaza doar ultimii 20 sau 30 din cate retin, carora le-ai dat follow.

        O seara buna.

        Apreciază

      • World of Solitaire 16/08/2013 la 7:08 pm #

        Oricum, sunt inseninat. Ma ingrijorasem ca fiind printre primii cu follow, nu mai existam Eu, daca ma pricepeam la wp , repetam proedeul, sau cum ii spune spune, Dar tot e bine, un lucru pe zi, invatat, e ceva, chiar si in lipsa! 😛

        Apreciază

Lasă un răspuns

