Alexandra Usurelu – Fericirea

14 Ian

Fericirea nu mă lasă să dorm
Ea mă ține trează
Știe că n-am s-o găsesc în somn

Jumătatea poate fi și un sfert
E mai înțelept
Am învățat că pot să și iert

Și nu mai caut
Doar ca să spun că am găsit!
Nu mă îndrăgostesc
Doar ca să spun că am iubit!

Refren:
Mă rotesc într-un cerc
Și încerc
Să urc tot mai sus
Când totul mă împinge în jos
M-am pierdut mai demult
Pe un drum mult prea lung
Și-am vrut
Să fac față
Dar totu-i pe dos…

Poate destinul vrea să fie așa
Poate mă va salva
Dacă aș crede în așa ceva.

Singurătatea e prietena mea
Cea mai sigură
Uneori poate chiar singura…

Și nu mai caut
Doar ca să spun că am găsit!
Nu mă îndrăgostesc
Doar ca să spun că am iubit!

Refren:
Mă rotesc într-un cerc
Și încerc
Să urc tot mai sus
Când totul mă împinge în jos
M-am pierdut mai demult
Pe un drum mult prea lung
Și-am vrut
Să fac față
Dar totu-i pe dos…

Sursa

–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––

Dacă ţi-a plăcut, te invit: să distribui(share)sau să apreciezi(like)  sau să comentezi(comment) postarea.

Mulţumesc, Zâmbetul Soarelui​ !

–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––

Lasă un răspuns

