Jurnal de bună dispoziție

18 Ian

Urmărind, cu interes,  emisiunile educative ale Teodorei Drăgoi -Pop – o sursă de veselie și inspirație pentru mine – am descoperit un antrenor pentru succes,  pe  doamna Loredana Latiș, care propune un antrenament, de minimum 30 de zile, pentru a începe să ai o stare de bună dispoziție  continuă.

Loredana-Latiș-Teodora-Drăgoi-Pop

Acest program este asemeni unui jurnal în care îți răspunzi la o serie de întrebări cheie. Practicat în fiecare dimineață va deveni un obicei benefic pentru propria persoană, dându-ți direcții clare de a acționa mereu.

Am să redau, în continuare,  lista cu cele 12 întrebări propuse , dar nu înainte de a scrie  răspunsul Loredanei Latiș la cea de-a 12 întrebare și anume ” Cine sunt eu ? „:

Loredana Latiș este un om extraordinar. Este un om care a învățat să fie fericit cu el și a învățat să fie fericit cu ceilalți.

Este un om care inspiră și este un om care trăiește clipa de astăzi. Și pentru lucrul acesta sunt foarte recunoscătoare.

~

  1. Una din calitățile mele astăzi este ?
  2. Astăzi îmi propun să ?
  3. Sunt valoroasă/valoros pentru că ?
  4. Una din reușitele mele de până acum este ?
  5. Cineva s-ar îndrăgosti de mine astăzi pentru că ?
  6. Ar rămâne cineva îndrăgostit de mine pentru că ?
  7. Aleg să-i mulțumesc lui/ei pentru că ?
  8. Astăzi sunt recunoscătoare/recunoscător pentru că ?
  9. Astăzi mă iubesc pe mine pentru că ?
  10. Astăzi iert pe … pentru că ?
  11. Pot înțelege mai bine pe cineva atunci când ?
  12. Cine sunt eu ?

~

Este o metodă care, zic eu,  funcționează datorită faptului că am încercat-o. Te provoc să alegi buna dispoziție chiar de mâine dimineață, fiind început de săptămână și , de ce nu, să -mi povestești cum anume te-a influențat această idee.

Care este secretul tău zilnic pentru a te binedispune ?

–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––

Dacă ţi-a plăcut, te invit: să distribui(share)sau să apreciezi(like)  sau să comentezi(comment) postarea.

Mulţumesc, Zâmbetul Soarelui​ !

–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––

 

 

2 Răspunsuri to “Jurnal de bună dispoziție”

  1. Teodora Dragoi Pop 02/12/2015 la 7:07 pm #

    Acum am descoperit!
    Multumesc „Zambetul Soarelui”! M-ai bucurat!🙂

    Apreciat de 1 persoană

    • Zâmbetul Soarelui 03/12/2015 la 9:10 am #

      Cu mare, mare plăcere. Mulţumesc pentru toate emisiunile interesante pe care le realizezi, Teodora Drăgoi-Pop. La cât mai multe informaţii de acest fel. O zi reuşită.

      Apreciază

Lasă un răspuns

