Începutul sfârşitului de săptămână

29 Iun

Iată că a trecut şi sfârşitul de săptămână… Chiar s-a terminat ? Ia să verificăm încă o dată…

Începutul-sfârşitului-de-săptămânăDa, cu siguranţă suntem într-o frumoasă zi de luni. Bun! Şi, atunci mă gândesc că, vreau să vă dau câteva repere a cum mi-am petrecut timpul liber. Am debutat cu o reţetă răcoroasă de limonadă , am continuat cu o „construcţie” la Atelierul vieţii şi am încheiat cu o călătorie de vis la Braşov. Ce de-a lucruri interesante! Dar să le luam pe rând.

Despre limonadă vă pot spune că a ieşit gustoasă şi tocmai potrivită pentru anotimpul călduros în care suntem, respectiv vara. Am să vă scriu mai departe reţeta şi vă rog să faceţi o încercare, pentru că merită.

La 1L de apă se adaugă  zeama de la 2 lămâi bine stoarse cu citroniera şi 200 g zahăr. Se topeşte zahărul în apă, apoi se pune sucul şi se dă la frigider . (Opţional, pentru aromă, mai adaug şi câteva frunze de mentă proaspete în compoziţie.) Când se serveşte se amestecă cu 1L sifon sau apă minerală rece.                                                     Mmm, o bunătate!Ghidul meu: Carte de bucate pentru tinerele gospodine de S. Jurcovan.

Limonadă

Mai departe… vă spuneam de Atelierul vieţii, emisiunea prezentată de Mirela Vasadi pe TVR2. Ediţia din 14.05.2015 le-a avut ca invitate pe Cori Grămescu, coach de lifestyle şi nutriţie şi una dintre cele mai cunoscute antrenoare de pilates din România, dar şi pe Andreea Marin, apreciata vedetă de televiziune.

Tema de discuţie a fost modul în care noi ca oameni ne preţuim viaţa, ce alegeri e bine să facem pentru a ne duce  la evoluţie personală.

Cori Grămescu ne aminteşte următoarele : „ În primul rând, contează foarte mult să înţelegem care este stilul nostru de viaţă, obiectiv: câte ore stăm la muncă, ce buget avem disponibil, cât timp dedicăm familiei şi vieţii sociale. În primul rând, de acolo plecăm. Apoi, altă întrebare la care trebuie să ne răspundem, este cât de mult suntem dispuşi să muncim, să ne sacrificăm, să ne schimbăm?

Andreea Marin este de părere  că  : „În multe dintre probleme noastre de viaţă, alegerile noastre sunt definitorii. Deci, stă în mâna noastră ce avem de făcut cu noi înşine. În ceea ce mă priveşte, am avut un moment de cădere, din punctul de vedere al sănătăţii, imunităţii cu doi, trei ani în urmă. N-am reuşit să am un diagnostic corect pentru că rezultatele păreau a fi bune. Până la urmă în Turcia am reuşit, după ce-am auzit pe una dintre marile noastre sportive vorbind la televizor despre experienţa ei acolo.  Am reuşit să ajung la o clinică din Istanbul şi, imediat, am avut un diagnostic. După această experienţă mi s-a spus: cel mai bine este să îţi cureţi corpul. Cum adică? Ce înseamnă asta? Să-l cureţi pe interior. Aşa cum tu vrei să fii frumoasă , să miroşi bine, să fii curată pe exterior, trebuie să ai grijă şi de corpul tău, pe interior.„. Vă las să descoperiţi şi alte sfaturi benefice în videoclipul următor:

Şi, închei  cu o călătorie specială spre Braşov „… despre un loc a cărui istorie pare mai puţin reală şi mai mult pretinsă”:

Am avut parte de evenimente excelente , zic eu, şi îmi doresc să aflu şi despre voi ce aţi făcut nou şi interesant în acest sfârşit de săptămână ?

–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––

Dacă ţi-a plăcut, te invit: să distribui(share)sau să apreciezi(like)  sau să comentezi(comment) postarea.

Mulţumesc, Zâmbetul Soarelui​ !

–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––

 

 

 

Lasă un răspuns

