Conferinţă Andreea RAICU – Cum să ai tot ce îţi doreşti ieşind din zona de confort

5 Iul

Andreea-Raicu

<<  De ce am organizat conferinţa din seara asta? Pentru că ea în sine a fost o provocare! Cred că mulţi dintre cei care participă la aceste conferinţe mă cunosc de la televizor. Ştiu că sunt percepută ca o vedetă şi planează asupra mea bănuiala că acest statut de persoană publică îmi conferă automat şi statutul de om fericit.
Ea apare la TV, are o casă minunată, cele mai frumoase haine, cele mai exotice vacanţe! Are tot ce şi-ar putea dori un om de la viaţă, deci e fericită!”. În seara asta le-am spus celor prezenţi că nu, nu am o viaţă mereu minunată şi nici nu sunt apărată de frământări, de nemulţumiri şi temeri. Da, mi-am recunoscut vulnerabilităţile şi am văzut zeci de perechi de ochi care mă priveau cu uimire. Apoi cu mulţumire! Pentru că oamenii aceştia au înţeles că nu sunt singuri. Că noi toţi trecem prin situaţii dificile, indiferent de meserie sau vârstă. Şi au mai înţeles şi că puterea de a depăşi aceste hopuri vine din disponibilitatea omului de a lupta. Laşi ce ştii, ieşi din zona ta de confort emoţional şi faci schimbări. Te pui în situaţii pe care în trecut le respingeai total. Satisfacţiile sunt uriaşe!
Eu în seara asta, vorbind despre zona de confort, am ieşit din zona de confort. Rezultatul? Această incredibilă bucurie – care nu mă lasă nici să dorm – pe care o simt acum: sunt fericită că am vorbit unor oameni care îşi doresc o viaţă mai bună şi mai frumoasă, sunt entuziasmată că am împărtăşit momentele grele care ne-au dus spre cele bune, sunt recunoscătoare că mi s-a mai confirmat o dată faptul că a da – poveşti, experienţe, trăiri – înseamnă, de fapt, a primi!
Vă mulţumesc pentru tot ce mi-aţi dat! >> (Andreea RAICU)

––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––-

Ţi-a plăcut? Te invit: să distribui(share) sau să apreciezi(like)  sau să comentezi(comment) postarea.

Mulţumesc, Zâmbetul Soarelui !

––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––-

Lasă un răspuns

