Proconsul – Un om mai bun

5 Oct

*** „Pentru noi, #‎UnOmMaiBun înseamnă mai mult decât o simplă melodie, un hashtag sau o sintagmă: este declaraţia noastră că „se poate”.

Credem în voi, în oameni, în bunătate, frumuseţe şi dragoste! Credem că „pentru un timp ca acesta” suntem noi aici. Despre asta cântăm, pentru asta trăim! *** Proconsul

Din orice durere, orice păcat
În braţele tale m-am vindecat
O rază de soare e în vocea ta
Dragostea ta e salvarea mea

Sufletul şi inima ţi le ofer
În viaţa asta şi în cer

Să mă ierţi când nu sunt eu
Când mă pierd, să fii drumul meu
Să mă ajuţi când nu ştiu ce să spun
Să mă faci un om mai bun

Să mă ierţi când nu sunt eu
Când mă pierd, să fii drumul meu
Să mă ajuţi când nu ştiu ce să spun
Să mă faci un om mai bun

Un om mai bun, un om mai bun
Un om mai bun, un om mai bun
Lumea e rece şi n-am puteri
Cuvintele tale mă fac să sper
Alungi orice teamă din gândul meu
Tu stai lângă mine, oricât îmi e de greu

Sufletul şi inima ţi le ofer
În viaţa asta şi în cer

Să mă ierţi când nu sunt eu
Când mă pierd, să fii drumul meu
Să mă ajuţi când nu ştiu ce să spun
Să mă faci un om mai bun

Să mă ierţi când nu sunt eu
Când mă pierd, să fii drumul meu
Să mă ajuţi când nu ştiu ce să spun
Să mă faci un om mai bun

Un om mai bun, un om mai bun
Un om mai bun

Să mă ierţi când nu sunt eu
Când mă pierd, să fii drumul meu
Să mă ajuţi când nu ştiu ce să spun
Să mă faci un om mai bun

Să mă ierţi când nu sunt eu
Când mă pierd, să fii drumul meu
Să mă ajuţi când nu ştiu ce să spun
Să mă faci un om mai bun

Să mă ierţi când nu sunt eu
Când mă pierd, să fii drumul meu
Să mă ajuţi când nu ştiu ce să spun
Să mă faci un om mai bun.

Surse: 1

–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––

Ţi-a plăcut ? Te invit: să distribui(share)sau să apreciezi(like)  sau să comentezi(comment) postarea.

Mulţumesc, Zâmbetul Soarelui​ !

–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––

Lasă un răspuns

