Bucureşti-Iaşi, via Tshirts.ro

16 Oct

Eu sunt adepta cumpărăturilor făcute online. Găsesc produse de calitate înaltă, la un preţ excelent şi fără să pierd prea mult timp. Iar săptămâna aceasta am apreciat, încă o dată,  metoda amintită.

La serviciu,  ne-am hotârât să-i schimbăm părerea managerului în legătură cu browser-ul ce predomină în firmă. Ne-am gândit  la tricouri personalizate. O idee originală, care a dat roade, să ştiţi.  Să vedeţi ce am făcut.

În fiecare miercuri avem o şedinţă de echipă, cu durată de 30 minute, în care ne spunem părerile în legătură cu soft-ul din firmă. Suntem informaticieni la bază, deci avem nevoie de câte o astfel de analiză.  Rugămintea noastră a fost un update la browser, deoarece ne-ar face viaţa mai uşoară în realizarea şi testarea proiectelor pentru clienţi. Am repetat dorinţa la mai multe astfel de întâlniri, dar nu am reuşit schimbarea.

Soluţia problemei noastre a venit de la Tshirts.ro,  de unde am comandat online mai multe tricouri, imprimate cu această imagine:

Firefox vs. Explorer

Tricourile sunt – din bumbac 100%, – de calitate superioară, având grosimea de 160 g/mp.

În ziua şedinţei, cu toţii am purtat câte un astfel de tricou, ne-am spus punctul de vedere  şi am obţinut modificarea dorită. Şi,la final, i-am oferit şi managerului un cadou personalizat, similar cu al nostru.

Dacă vă confruntaţi cu astfel de probleme, nu ezitaţi să apelaţi la astfel de idei. Au impact.

Mai ales că, pentru Tshirts.ro:

ok

Distanţa nu este o provocare –  comanda a ajuns de la Bucureşti la Iaşi în două zile,

okCalitatea tricourilor este importantă – toate sunt de bumbac, potrivit de grosime,

okImprimă cu tehologia laser printing – oferă şi rezistenţă la spălări repetate.

 

 

Am fost mulţumiţi şi , la rândul meu, sunt extrem de încântată de alegerea făcută. Mică mostră din tricoul meu:

Firefox vs. Explorer

 

*** Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2015 ***

–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––

Ţi-a plăcut ? Te invit: să distribui(share)sau să apreciezi(like)  sau să comentezi(comment) postarea.

Mulţumesc, Zâmbetul Soarelui​ !

–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––

Un răspuns to “Bucureşti-Iaşi, via Tshirts.ro”

Trackbacks/Pingbacks

  1. SuperBlog | Proba 5. Tricouri cu personalitate - 19/10/2015

    […] Bucureşti-Iaşi, via Tshirts.ro […]

    Apreciază

Lasă un răspuns

