Afacere de star

21 Oct

Ştii momentul acela când ai maxim la fericire ? Eu l-am trăit de curând şi vreau să-ţi spun detalii.

Ce zici?  Eşti pregătit să trăieşti senzaţia mea ?

Dintotdeauna am avut o pasiune pentru flori. Sunt elemente indispensabile vieţii umane. Le admir pentru frumuseţe, sănătatea pe care o împrăştie în jur şi gingăşia cu  care ating ochiul privitorului .

 

artă-flori

 

Am visat să am propria mea afacere cu flori. Câte decoruri am avut în minte şi câte culori sensibile, numai eu ştiu. Un mozaic întreg de gândiri probabile, păstrate în cutia cu idei îndrăzneţe.

Anul acesta mi-am văzut visul împlinit, deoarece mătuşa mea mi-a făcut o supriză neaşteptată. Mi-a oferit 5000 de EURO , bani luaţi pe card de cumpărături.

Îşi doreşte, mereu, tot ce e mai bun pentru mine. Şi, de aceea, a ales cardul STAR forte  pentru că are beneficii interesante.  De exemplu, fiecare obiect cumpărat îţi oferă puncte STAR cadou, pe care le poţi folosi în unul sau mai multe magazine partenere.

Super. Adică eu cumpăr şi primesc bonus, cu care merg iarăşi să-mi iau ce am nevoie.  Ştiam eu că mătuşa mea face alegeri responsabile şi inspirate, ca întotdeauna.

Mi-a făcut şi o urare simpatică: ” Să ai o afacere de star, Sorina „.

Şi ce crezi că a urmat?

Există în centrul oraşului o clădire părăsită, pe care nu o utilizează nimeni. Am închiriat-o şi am transformat-o într-un muzeu al florilor.  Adică:

Star-BTAm renovat interiorul şi exteriorul,

 

Star-BTObiectele vechi au devenit  ghivece ornamentale,

 

Star-BTAm achiziţionat flori diverse care au dat culoare locuinţei,

 

Star-BTAm dat atenţie sporită decorului şi am aranjat totul cu spirit artistic,

 

Star-BTAm înregistrat afacerea şi ofer posibilitatea vizitării pe bază de bilet, la un cost minim.

 

Oraşul nostru are nevoie de apropiere de natura artistică şi de sensibilitate. Eu pot contribui la acoperirea acestei necesităţi cu această afacere. Ştiu că frumosul este prezent şi apreciat în mod constant.

Rezultatul arată cam aşa:

Muzeul-Florilor

*** Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2015 ***

Surse: 1

–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––

Ţi-a plăcut ? Te invit: să distribui(share)sau să apreciezi(like)  sau să comentezi(comment) postarea.

Mulţumesc, Zâmbetul Soarelui​ !

–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––

 

Lasă un răspuns

