Invitaţie la fericire

23 Oct

Îţi lansez, în mod oficial, o invitaţie la  fericire. E pentru doi, deci poate veni şi cel mai bun prieten.

Spectacolul se ţine chiar la tine acasă, dar cu actori celebri. Uite cum e organizat la mine.

Arta şi bunul-gust sunt motivele principale care caracterizează evenimentul.

Am ales decorul cu mare atenţie. Grija pentru lucrul de calitate mă ajută în orice moment. Un pic de tradiţie şi artişti talentaţi reprezintă combinaţia perfectă. Adică,  Magazinul de Căni.

Screenshot from 2015-10-23 14:40:24

MAGAZINUL de CĂNI

Aici poţi găsi idei originale integrate, cu uşurinţă, în căni şi  seturi de căniEste o sursă bogată de rafinament.

Eu am cumpărat din acest loc, căni amuzante din porţelan. Le folosesc în momentele mele de relaxare. De exemplu, când privesc un anumit film sau citesc o carte.

Şi, dacă am finalizat cu aranjarea cadrului, să continuăm.

Asociez fiecărui film serial câte o anumită cană, în funcţie de percepţia pe care o am asupra lui. De pildă, dacă mă refer la cele de acţiune: The Blacklist, Criminal Minds şi Chicago P.D. am optat astfel:

 

Prepar un ceai aromat şi savurez esenţa fiecărui personaj. Episod cu episod , cana revine ca simbol al fiecărei întâmplări vizionate. Un mix de trăiri inspirate din realitate va umple obiectul meu de porţelan cu viaţă.

Te invit şi pe tine să-ţi creezi astfel de momente de fericire. E interesant câte activităţi utile poate însuşi o cană, nu crezi ?

***Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2015***

–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––

Ţi-a plăcut ? Te invit: să distribui(share)sau să apreciezi(like)  sau să comentezi(comment) postarea.

Mulţumesc, Zâmbetul Soarelui​ !

–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––

Un răspuns to “Invitaţie la fericire”

Trackbacks/Pingbacks

  1. SuperBlog | Proba 10. Fericirea într-o cană - 02/11/2015

    […] Invitaţie la fericire […]

    Apreciază

Lasă un răspuns

