Incursiune în viitor

23 Ian

Bună să vă fie ziua de sâmbătă 🙂

Ciudat sau nu, telefonul meu astăzi a arătat data de 23.01.2559. M-a trimis, fără să vreau, într-o frumoasă incursiune în viitor. Şi pentru a-mi completa păţania, mi-am adus aminte de această poveste:

„Cum ar putea arăta şcoala, într-un viitor nu prea îndepărtat, după nenumărate reforme de genul celor de până acuma şi finanţarea existentă…

Un elev care se pregăteşte pentru BAC se duce la librărie. Vânzătoarea, mai în vârstă, îl întreabă:
– Spuneţi, vă rog, cu ce vă pot servi?
– Vreau un caiet cu cerculeţe!
– Tinere, nu există caiete cu cerculeţe, nu se fabrică aşa ceva, dacă doriţi avem cu pătrăţele, de matematică sau dictando, cu liniuţe.
– Nu, eu vreau cu cerculeţe…
Apare din întâmplare dirigintele respectivului elev şi vânzătoarea îi explică păţania. Profesorul îl trimite pe băiat la plimbare:
– Pleacă, dom’le de-aici, cum adică caiete cu cerculeţe, nu există aşa ceva… După care îi cere vânzătoarei:
– Vreau şi eu nişte cer­neală pentru clasa a IX-a şi globul României…
– Cum, domnule, cernea­lă pentru clasa a IX-a şi ce glob al României visezi?
Noroc cu inspectorul şcolar, care trecea şi el prin zonă, … aflând tărăşenia, îi spune profesorului:
– Pleacă de aici, că ne faci instituţia de râs, cum adică cerneală pentru clasa a IX-a şi globul României, când Româ­nia a intrat în U.E…
Pleacă profesorul admonestat, iar inspectorul zice:
– Vă rog să-mi daţi nişte plicuri rotunde că am de trimis nişte circulare către toate şcolile unde se află asemenea specimene… ”

Am zâmbit şi am ales să vă transmit şi vouă acest lucru. 🙂

Mă întreb, pentru voi cum arată viitorul ?

Sursa: 1

––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––-

Ţi-a plăcut ? Te invit: să distribui(share)sau să apreciezi(like)  sau să comentezi(comment) postarea.

Mulţumesc, Zâmbetul Soarelui​ !

––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––-

Lasă un răspuns

