Casă de vis cu Diego

11 Mar

Poate te gândeşti că am să-ţi transmit, chiar acum,  una dintre cele mai frumoase poveşti de dragoste. Cea în care, alături de prinţul fermecător , Diego, construiesc o casă de vis.

Aproape egal cu realitatea …  doar că Diego este numele unei companii cu renume în domeniul aranjamentelor interioare. Este cea care mi-a transformat casa într-un cămin primitor şi modern. Lasă-mă, te rog, să-ţi spun mai multe detalii.

Te invit, astăzi, să descoperim, împreună, lumea fascinantă a decorului  interior, cum altfel, decât cu ajutorul Diego România.

Aşadar, să începem!

Experienţa mea ca femeie, mă recomandă ca fiind o fire delicată şi care menţine un standard înalt în materie de calitate. De exemplu,  la cumpărături , caut/  probez un lucru  de multe ori, până găsesc ceva care-mi place cu adevărat. Poate te regăseşti în această scurtă descriere. Eşti motivat, mereu, pentru mai bine.

Luând în calcul acest aspect, vreau să-ţi spun că aşa am ales şi cele câteva covoare moderne  pentru camerele din casă , plus traversa pentru hol. În rândurile care urmează discutăm pe larg.

Pentru dormitorul meu  am ales  un covor Retro Grass, din polipropilenă , de grosime medie şi culoare în tente de verde. Totul a dat un aspect de primăvară camerei, un nou început , de altfel foarte modern.

covor-Retro-Grass-Diego-România

Pentru sufragerie am ales un covor Fashion Grey, gri cu fire lungi, ideal pentru spaţiul larg .

Fashion-Grey-Diego-România

Iar pentru hol , am ales o traversă Galaxy Stripe,  cu nuanţe foarte vii, ce invită la veselie şi poftă de viaţă. A trebuit să o tai la dimensiunea necesară holului, şi mare mi-a fost bucuria când acest serviciu era oferit gratuit de companie.

 

Galaxy-Stripe-Diego-România

Aceste trei alegeri pe care le-am făcut, mi-au schimbat stilul din casă. Parcă totul s-a trezit la viaţă. Şi, bineînţeles, investiţia în bani a fost un real succes.

Aici se încheie povestea casei de vis cu „prinţul” Diego şi, sunt curioasă, tu ce ai selecta de la această companie în demersul de a-ţi transforma casa în care trăieşti?

––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––-

Ţi-a plăcut ? Te invit: să distribui(share)sau să apreciezi(like)  sau să comentezi(comment) postarea.

Mulţumesc, Zâmbetul Soarelui​ !

––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––-

3 răspunsuri to “Casă de vis cu Diego”

  1. comentatoramator 11/03/2016 la 10:15 pm #

    👍 Bune alegeri! Succes!

    Apreciat de 1 persoană

Trackbacks/Pingbacks

  1. SuperBlog | Proba 3. Imaginație și creativitate pentru casa ta de vis - 15/03/2016

    […] Casă de vis cu Diego […]

    Apreciază

Lasă un răspuns

