Povestea primului document printat – #Canon

6 Apr

Te-ai gândit vreodată care este povestea primului tău document printat? Dacă nu, te provoc să o faci astăzi. Nu înainte de a-mi citi şi experienţa mea.

Dăm timpul înapoi şi, mai exact, începutul clasei a – 9-a. Tinereţe şi curiozitate, aşa aş caracteriza perioada respectivă. Atunci şi părinţii mei au achiziţionat, oficial, prima imprimantă. Numai că, din punct de vedere tehnic, pasionatul casei eram eu.  Bineînţeles că, m-am ocupat de instalare şi toate cele necesare pentru a face imprimanta funcţională.

Am ajuns şi la faza de test, în care trebuia să printăm prima coală A4. Discuţii aprinse între părinţii mei, pe tema care să fie documentul iniţial. Raportul meu, dar mai bine tabelul tău, sau… Într-un final au hotărât o fotografie de familie. Simpatic moment.

Într-o linişte deplină, apăs comanda print  şi iată ce apare. O foaie A4, alb-negru şi cu mult tuş. Nu se mai recunoştea nimic din poza iniţială. O greşeală ? Nu chiar. Era vorba de reglarea  cantităţiii tuşului. Am rezolvat-o imediat şi, ulterior, au ieşit imprimate foarte bine.

Aşadar, o amintire alb-negru aduce în discuţie prima mea imprimantă. Îţi spun toate acestea, deoarece în anul curent,” a trecut la cele veşnice” acest obiect drag familiei noastre. Şi, căutând un înlocuitor profesional şi de calitate, l-am găsit la firma  Canon.  Să-ţi spun mai multe.

Am prins campania Canon Cashback plus 3 ani garanție şi am achiziţionat o imprimantă profesională Canon MAXIFY MB5050.  Am ales inspirat, zic eu. Pentru că, dincolo de calitate şi preţ bun, am primit, în plus, beneficii interesante. Acestea sunt:

  • 3 ani garanţie pentru imprimantă, când ştii, în mod normal, ai doar 1 an,
  • o parte din suma ce am cheltuit-o pentru cumpărare, mi-a fost returnată.

Dacă eşti indecis şi nu ştii ce imprimantă să alegi, îţi recomand produsele Canon. Ai să fii mulţumit, aşa cum sunt eu şi familia mea.

premii-campanie-canon-blogal-initiative

––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––-

Ţi-a plăcut ? Te invit: să distribui(share)sau să apreciezi(like)  sau să comentezi(comment) postarea.

Mulţumesc, Zâmbetul Soarelui​ !

––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––-

3 răspunsuri to “Povestea primului document printat – #Canon”

  1. World of Solitaire 06/04/2016 la 9:49 am #

    Dacă ești fericită pentru o imprimantă, particip și eu, cu un like.
    Eu caut un dictafon, să printeze la șoapta mea.
    Se găsește oare?
    Mă poți ajuta, te rog?:) ca mereu..
    Onu

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

