ANDI – Luni

16 Ian

Ce zici dacă piesa se numeşte Luni
Fiindc-au trecut câteva luni de când tu nu mai suni şi-acum
Braţele mele-ncep să uite cum
Cum te purtau ca pe un fulg pe sus
Cum te strângeau la fiecare-apus şi

***

Chimia fină n-a fost deajuns să ţină şi continuăm, viaţa ne-o continuăm
Tu c-un străin şi eu cu o străină
Ne amăgim c-o să uităm

***

Şi dac-auzi la radio o piesă ce se cheamă Luni
Să ştii că Da, am scris-o eu aşteptându-te să suni
Dac-auzi la radio că eu mai cred în minuni
Să ştii că te astept să vii
De luni până luni

***

Ce zici daca dai volumul tare
Să auzi ce nu am fost în stare să îţi spun când erai a mea
Că poate ai s-auzi din întâmplare
Am atâtea să îţi zic, am atâtea să-ţi explic

***

Chimia fină n-a fost deajuns să ţină şi continuăm, viaţa ne-o continuăm
Tu c-un străin şi eu cu o străină
Ne amăgim c-o să uităm

***

Şi dac-auzi la radio o piesă ce se cheamă Luni
Să ştii că Da, am scris-o eu aşteptându-te să suni
Dac-auzi la radio că eu mai cred în minuni
Să ştii că te astept să vii
De luni până luni

***

De luni până luni, de luni până luni
De luni până luni aşteptându-te să suni
De luni până luni, de luni până luni
De luni până luni aşteptându-te să suni

***

Şi dac-auzi la radio o piesă ce se cheamă Luni
Să ştii că Da, am scris-o eu aşteptându-te să suni
Dac-auzi la radio că eu mai cred în minuni
Să ştii că te astept să vii
De luni până luni

***

De luni până luni, de luni până luni
De luni până luni aşteptându-te să suni
De luni până luni, de luni până luni
De luni până luni aşteptându-te să suni

––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––-

Ţi-a plăcut? Te invit: să distribui(share) sau să apreciezi(like)  sau să comentezi(comment) postarea.

Mulţumesc, Zâmbetul Soarelui !

––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––-

Un răspuns to “ANDI – Luni”

  1. Aliosa 17/01/2017 la 8:25 pm #

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

