Blogal Initiative la ceas aniversar. Iată câteva impresii personale.

1 Feb

Ca  oricare aniversare a unui prieten drag, e firesc să te pregăteşti cu urări, cadouri şi multă veselie. Aşa este şi cazul Blogal Initiative, căruia doresc să-i aduc urări de bine la cei 6 ani de existenţă. Adaug aici şi un articol cadou, în care explic că beneficiile aduse de platformă sunt multe.

Te întrebi, care platformă?

Blogal Initiative este o platformă, creată special pentru bloggeri. Este locul în care fiece pasionat de scris poate să-şi pună la încercare creativitate şi să redacteze articole pentru diverse companii. În schimbul cărora, poate primi un premiu sau mai multe.

Pe scurt, reprezintă liantul perfect dintre clienţi, agenţii şi bloggeri.

Anul acesta aniversează 6 ani de existenţă, în care au desfăşurat multe campanii interesante. Pot spune şi eu că am participat la câteva dintre acestea şi iată ce beneficii/impresii am găsit:

  • Mi-am dezvoltat creativitatea – prin nevoia de a crea articole cât mai originale, atât conţinut, cât şi structură, adaptate direct briefului companiilor,
  • Mi-am perfecţionat stilul de redactare ,
  • Am găsit mereu o evaluare obiectivă asupra articolelor scrise,
  • Am aflat noutăţi, uneori, cu privire la companii şi produsele pe care le folosesc,
  • Am legat prietenii, descoperind multe bloguri cu un conţinut remacabil,
  • Am participat la această formă de concurs, putând să văd pe ce loc sunt în comparaţie cu alţii.

Lista e lungă, însă vreau să-ţi spun că poţi avea şi tu beneficii susţinând această platformă. Trebuie doar să doreşti să te implici şi să vezi că am dreptate.

Nu-mi rămâne decât să le urez, încă o dată, mulţi ani frumoşi pe drumul ales, multe campanii inedite şi bloggeri pasionaţi. Şi eu sunt unul dintre ei.

blogal-initiative-la-ceas-aniversar-iata-cateva-impresii-personale

 

Lasă un răspuns

