Dr. Oetker: Scrie povestea ta #farafrica şi noi donăm 1 euro pentru SOS Satele Copiilor

20 Mar

Ziua de luni este un moment prielnic pentru a defini săptămâna. Mai ales când este Ziua Fericirii şi, mai mult decât atât, face apel la partea generoasă din fiecare persoană. Cel puţin, aşa simt eu. 

De aceea, spun un DA campaniei lansate de Dr. Oetker.

Această companie invită fiecare persoană să scrie, cum şi ce moment dificil din viaţă l-au rezolvat cu bine. Încarcă sau redactează  povestea pe http://www.prajiturifarafrica.ro/ iar Dr. Oetker donează 1 euro pentru cauza socială SOS Satele Copiilor, divizia Mama SOS. Mai exact, copiii ce au rămas fără părinţii biologici şi sunt daţi în grija unei alte structuri familiale, vor beneficia de generozitatea ta.

Iată  cum arată şi  povestea mea #farafrica.:), ce va contribui la fericirea acestor tineri.

Aventura curajoasă este cea referitoare la obţinerea carnetului de şofer. Nu am fost o împătimită a maşinilor şi, trebuie să recunosc, că nu m-a preocupat prea tare acest domeniu. Dar, evident, ca orice lucru bifat în viaţă, este necesar şi un permis de conducere. Părinţii mei au insistat foarte mult, deşi eu priveam cu reticenţă ideea, până când am dat, totuşi, o şansă.

Experienţa mea a început cu frică MAXIMĂ, noroc că instructorul auto era de un calm ieşit din comun. Mi-a explicat, de multe ori şi m-a pus să exersez la volan, în aşa fel încât, după ce am finalizat orele la şcoala de şoferi eram împăcată cu acest tip de activitate. Am trecut de la noţiuni de mecanică, la traseul din oraş, pe rute speciale, până la aflarea unor trucuri de condus.

Nu mai spun că, la început, îmi era frică şi să accelerez, o ţineam în viteza a doua, opream la fiecare semafor şi tot aşa. Era responsabilitatea dusă la extrem. Poate că a fost mai bine, deoarece am înţeles mecanismul de a şofa şi îl aplic în cunoştinţă de cauză mereu.

Acum, la momentul prezent, am carnet de peste 7 ani şi conduc impecabil. A devenit o formă plăcută de a valida ce am învăţat şi cred că am depăşit momentul de frică iniţial.

Concluzionez, gândindu-mă că am îndeplinit dorinţa familiei şi, cu siguranţă, regret doar că iniţiativa nu a venit mai devreme.

Tu ce poveste #farafrica ai ? Nu uita să o înscrii pe site-ul amintit anterior şi fii generos cu cei mai puţin norocoşi. Momentul tău dificil devine motivaţie pentru toată lumea şi, desigur, pentru copiii României. Fii un exemplu pentru noi toţi. Aşa cum transmite şi mesajul campaniei realizate de Dr. Oetker. 

––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––-

Ţi-a plăcut? Te invit: să distribui(share) sau să apreciezi(like)  sau să comentezi(comment) postarea.

Mulţumesc, Zâmbetul Soarelui !

––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––-

Lasă un răspuns

