Implicit în consultanță. Peste 60 de sarcini gratis.

31 Mar

DISCERNE

Pentru clienții mei în consultanță, ceea ce fac eu este destul de clar. Totuși, pentru unii prieteni, cunoscuți, apropiați, rude, poate să pară o chestie foarte ”lejeră” să am niște ședințe individuale pe Skype sau față în față pe care sunt plătit (deocamdată) cu 40 de euro pe oră. Carevasăzică munca mea este doar consultanța respectivă, despre care am scris aici și aici dar nu este deloc așa.

Astfel, am hotărât să scriu acest post în care să explic, atât pentru cei care nu știu ce presupune munca de consultanță în afaceri sau în dezvoltare (personală, profesională), cât și pentru cei care consideră că este ceva atât de simplu încât și ei ar putea face asta.

Pentru fiecare ședință de consultanță, există o anumită pregătire pe care eu trebuie să o realizez. Această pregătire poate să fie diferită, de la a scrie un e-mail la a citi cărți de sute…

Vezi articol original 2.149 de cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

