Povestea unei fotografii personale

9 Apr

Tu cum călătoreşti? În zi de vacanţă sau la sfârşit de săptămână? În compania prietenilor sau singur? Îţi faci un plan precis?( de pildă folosind momondo, cel mai util site în care poţi căuta oferte de călătorie, pe toate gusturile.)

Parcă intuiesc ce ai spui. Să-mi prezint eu prima povestea. Mai apoi, ai să hotărăşti ce informaţii ai să redai.

Acestea fiind spuse, vreau să continui prin a da un vot pozitiv călătoriei şi excursiilor de grup, în general. Sunt adepta unor astfel de escapade, cu rol întru totul benefic pentru organism. Mai ales că, una peste alta este o amintire plăcută ce te poartă pe meleaguri diferite.

Una dintre cele mai interesante peripeţii a fost în urmă cu doi ani când, însoţită de câţiva prieteni, am decis să vizităm o pădure de nuci din judeţul Iaşi. Era primăvară, mai exact 20 martie şi, luându-ne bicicletele, am parcurs câţiva kilometri spre spaţiul amintit.

Vremea era călduroasă, drumul impecabil şi veselia la purtător.

Noi am plecat cu un scop. Să ajutăm pădurea respectivă, implicit copacii de nuc, care aveau un dăuntor puţin cunoscut: ciuperca polyporus squamosus.

Suntem iubitori de natură şi, mai glumim, spunând că e în ADN-ul nostru să fim utili şi responsabili în această privinţă.

Cum am contribuit la îndeplinirea acestui scop comun?

Odată ajunşi la pădure, am lăsat biciclete într-un loc special şi, doi câte doi, ne-am grupat. Formând în această manieră echipele, a fost mult mai simplu ulterior, când am ales câte trei rânduri de nuci. Acestora le-am îndepărtat ciuperca folosind un cuţit special. Am strâns totul în pungi de plastic şi le-am depozitat pe margine.

Munca acesta a durat cam două ore, timp în care concuram pentru a vindeca pădurea. Bineînţeles, presărată cu discuţii şi glume pe măsură.

Cu rezultatul colectat am constatat că e bine să-l ducem în zonă, la localnici. Ciupercile din această gamă sunt comestibile şi, deci, potrivite pentru o masă delicioasă.

Ne-a impresionat atât de tare această activitate, încât am selectat una dintre multele fotografii surprinse şi am făcut următorul lucru: am printat-o şi am înrămat câte un exemplar pentru fiecare participant. Să o poată pune în casă şi, ori de câte ori are nevoie să-şi reamintească gesturile frumoase ale vieţii, o poate face privi acel instantaneu.

Închei prin a spune că orice călătorie înseamnă schimbare din toate punctele de vedere. Sunt convinsă că este o bună modalitate de a căuta să (te)descoperi în cel mai inedit mod posibil.

Te las cu fotografia mea/noastră şi rămâne să-mi mai răspunzi la întrebările  de început.

 

 

*Acest articol a fost scris pentru Spring SuperBlog 2017


Ţi-a plăcut? Te invit: să distribui(share) sau să apreciezi(like)  sau să comentezi(comment) postarea.

Mulţumesc, Zâmbetul Soarelui !


Lasă un răspuns

