Bancuri bune

29 Iun

Indianul şi filmul de Oscar

Un producător de filme şi echipa lui filmau undeva foarte departe în deşert.
Într-o zi un bătrân indian s-a dus la producător şi i-a spus:
– Mâine, ploaie! Următoarea zi a fost complet ploioasă.
O săptămână mai târziu, bătrânul Indian s-a dus la producător şi i-a spus:
– Mâine, furtună! Următoarea zi a fost o furtună cumplită în deşert.
– Indianul ăsta este incredibil, a spus producatorul şi i-a cerut secretarei lui să îl angajeze să prezică vremea.
Oricum, după câteva prognoze excelente, bătrânul Indian nu a mai venit la locul de filmare timp de două săptămâni.
Când în sfârşit producătorul l-a întâlnit iarăşi şi i-a spus:
– Mâine trebuie să filmez nişte scene foarte importante şi depind de tine, trebuie să ştiu cum va fi vremea.
Indianul a ridicat din umeri şi a răspuns:
– Nu ştiu, radio stricat.

Cugetări  despre Om şi Viaţă

1. Viaţa e aşa de tragică: azi eşti, mâine iarăşi…
2. Poate că banii vorbesc, dar cu auzul nu stau prea bine, pentru că niciodată nu vin când îi chem.
3. Trăieşte fiecare zi, ca şi cum ar fi ultima. Apoi, într-o zi, aşa se va şi întâmpla.
4. Femeile sunt ca medaliile olimpice: trebuie să lupţi pentru ele, apoi îţi atârnă de gât o viaţă întreagă.
5. După ce te căsătoreşti, vei afla ce e fericirea. Numai că va fi prea târziu.
6. Un semn sigur că ai îmbătrânit este că lumânările de pe tort costă mai mult decât tortul.
7. Mult mai mulţi bărbaţi şi-ar părăsi nevestele, dacă ar şti să îşi facă bagajele.
8. Nu contează dacă eşti sărac sau bogat. Contează să ai bani!
9. Nu mă duce pe mine în ispită, găsesc drumul singur.

Cea mai bună cură de slăbire

Trei sfaturi pentru slăbit:
1 – Întoarce capul la dreapta.
2 – Întoarce capul la stânga.
3 – Repetă acest exerciţiu ori de câte ori îţi oferă cineva de mâncare..

Cine te sună când eşti în momente dificile

Aş dori să le mulţumesc acelor puţine persoane care m-au sunat în momentele mele dificile din viaţă, când nu mă suna nimeni!
– Îţi mulţumesc, Andreea de la EON, şi îţi mulţumesc, Mihaela de la Telekom!

Jurnalul unui român normal

Azi…

1. Azi am lăsat un șofer să intre în trafic de pe o stradă laterală.
Mi-a zis: „Bă boule, nu vezi că tu ai prioritate?”

2. Azi am dat 2 lei unui cerșetor. Mi-a zis să-mi iau lumânări de ei…

3. Azi am lăsat o femeie înaintea mea la coadă.
Cei din spate m-au înjurat: „Băăăă, e și înaintea noastră!”

4. Azi am mers cu 50 km/h prin localitate. Am fost claxonat și mi s-a strigat : „Ai murit la volan, bă?”

5. Azi l-am sunat pe un amic să-i spun ca îl iert de datoria de 1.000 de lei.
Mi-a zis: „Ok, poți să-mi mai dai încă 1.000?”

6. Azi am adunat 3 (trei) hârtii de pe strada mea, de pe jos. Un vecin mi-a zis „Hai și adună și la mine, că uite ce mizerie e”.

7. Azi am cerut o cafea în restaurant, apoi am intrebat dacă pot fuma.
„Îmi pare rău, aici nu se fumează!”
„Păi și dânșii de la masa aia de ce fumează?”
„Dânșii au comandat mai mult, și mâncare, și băutură”.

8. Azi le-am zis gunoierilor că nu le mai dau bacșiș.
Mi-am găsit tomberonul aruncat la 50 de metri de unde-l lăsasem.

9. Azi am cerut un CD cu André Rieu. Vânzătoarea a căutat o oră pe sub teancurile de CD-uri cu manele.

10. Azi am claxonat un trecător neatent, să nu-l lovesc.
Mi-a arătat degetul mijlociu și m-a înjurat de morți.

11. Azi am cumpărat o pâine. Am dat un leu și am cerut restul, 20 de bani. Mi i-a dat. Dar mi-a schimbat pâinea cu una mai veche.

12. Azi am sunat la un club să-mi fac o rezervare.
„Da, sigur, Pe ce nume și câte persoane?”
Am spus, apoi am întrebat: Aveți aviz de funcționare de la ISU?
Mi-a închis.

13. Azi l-am atenționat pe un domn că i-a căzut chiștocul pe trotuar.
Era să mănânc chiștocul.

14. Azi am chemat o echipă să-mi repare cablul TV.
Mi s-a spus „Vă programăm peste 3 zile”. În schimb, când am întârziat cu plata 2 zile mi-au tăiat cablul.

 

Sursa: 1


Ţi-a plăcut? Te invit: să distribui(share) sau să apreciezi(like)  sau să comentezi(comment) postarea.

Mulţumesc, Zâmbetul Soarelui !


Lasă un răspuns

