Desertul gelato Siviero Maria se potriveşte cu serialul Bones

4 Aug

Filmele seriale sunt un refugiu de relaxare pentru fiecare dintre noi. Fie că le urmărim singuri sau în compania prietenilor, fac deliciul unor ore confortabile. Unde mai pui că, obişnuinţa ne îndeamnă să aducem şi diverse mâncăruri şi băuturi gustoase. Astfel, devine o combinaţie frecvent întâlnită, ce aduce un iz de cinema în casele noastre.

În ceea ce mă priveşte, mă regăsesc în descrierea amintită anterior şi recomand, măcar o dată pe lună, acest exerciţiu de eliberare de stres, până la urmă.

Cel mai recent serial vizionat de mine este Bones, ce tratează rezolvarea unor cazuri de antropologie judiciară, totul într-un mod inedit. S-a dovedit a fi un amestec de comedie, crimă şi dramă construit atent de cea mai bună echipă de specialişti de la Institutul Jeffersonian, Washington D.C. . În frunte cu foarte bine pregătita Dr. Temperance Brennan, soluţionarea diverselor întâmplări nefericite, devine o joacă pentru echipa institutului. Bineînţeles, ei consultă frecvent şi FBI-ul, mai exact pe agentul special Seeley Booth. Pe lângă profesionalism incontenstabil, se înfiripă diferite poveşti de dragoste între personajele serialului.

bones

Serialul Bones – Seeley Booth şi Dr. Temperance Brennan.

Pe mine m-a fascinat acest film serial, consider că am avut mult de învăţat din acţiunile şi replicile sale. Nu pot altfel decât să asociez unui lucru de calitate, un moment de aceeaşi valoare şi autenticitate. La mine s-a tradus prin desertul gelato Siviero Maria, care mi-a fost alături în fiecare minut al vizionării.

Au cumva, o poveste oarecum similară. Iată de ce spun acest lucru:

  • Desertul răcoros gelato Siviero Maria este un brand italian ce datează din 1958. Este asemănător îngheţatei însă are multe beneficii pentru sănătate, faţă de aceasta (are doar 7%grăsime, mai cremos şi mai aerat, deci uşor consumabil chiar şi când este scos imediat din frigider). Aşadar, i-aş spune o antropologie gelato  de succes,
  • Este adaptat pentru momentele speciale ce aduc împreună pe cei dragi, pe cei responsabili şi iubitori de frumos. Dacă ar fi să compar cu serialul Bones, aş spune dedicat echipei de la institut, dar şi pentru familiile, relaţiile interesante şi durabile, dintre personaje. Un caz rezolvat cu bine, înseamnă o sărbătoare cu un deliciu pe măsură, gelato,
  • Siviero Maria, îngheţata autentică italiană, creată manual de Gluglielmo Visani în cinstea frumoasei lui soţii, Maria. Născut din iubire şi pasiune, acest gelato delicios, păstrează tradiţia lucrului manual şi astăzi. De exemplu, cutiile cu gelato sunt umplute manual şi, astfel, decorarea lor nu seamană una cu alta. În spiritul comparaţiei cu acţiunea serialului Bones, pot spune că dragostea este o temă cu totul autentică şi durează în timp, pentru majoritatea cuplurilor. Exact ca deliciul gelato.

Aici îmi închei periplul în lumea interesantă a filmelor seriale şi a deserturilor delicioase pe care le am alături. Spune-mi, tu cum ai asocia desertul gelato Siviero Maria?


Ţi-a plăcut? Te invit: să distribui(share) sau să apreciezi(like)  sau să comentezi(comment) postarea.

Mulţumesc, Zâmbetul Soarelui !


17 răspunsuri to “Desertul gelato Siviero Maria se potriveşte cu serialul Bones”

  1. eumiealmeu 04/08/2017 la 10:49 pm #

    la Bones mă uit cu drag… gelato văd că mă ocolește… alerg eu după ea, într-o zi… 🙂

    Apreciat de 1 persoană

  2. george-b 04/08/2017 la 11:16 pm #

    Bones este serialul meu preferat! Îmi place scenariul, conceptul si actorii.

    Apreciat de 1 persoană

  3. Luca Raluca 06/08/2017 la 10:14 am #

    Ce articol interesant! Mă bucur că ai abordat un subiect așa răcoros.😊

    Apreciat de 1 persoană

  4. Miss R 06/08/2017 la 11:29 am #

    Sincer nu am auzit niciodata de acest serial, probabil ca nici nu ma uit de regula la filme si seriale :)) Dar inghetata arata deliciiiioooos iar comparatia intre inghetata si serial este foarte inspirata. Sper sa castigi si sa faci cinste cu cate o inghetata urmaritorilor tai :)) :*

    Apreciat de 1 persoană

  5. Claudia`s Choice 06/08/2017 la 9:01 pm #

    La Bones trebuie sa ma uit si eu, timp sa am!

    Apreciat de 1 persoană

  6. Zambet Gratis 07/08/2017 la 8:14 am #

    Nu am urmarit Bones, dar imi place ce descriere i-ai facut. Din pacate nu imi mai permite timpul atat de des sa vizionez seriale. Inghetata nu am gustat-o, ma bucur ca am descoperit-o acum!

    Apreciat de 1 persoană

  7. loredanamanciu 08/08/2017 la 9:31 am #

    Filmul nu l-am vazut, dar inghetata este chiar buna! 🙂

    Apreciat de 1 persoană

  8. lindemona 10/08/2017 la 12:15 am #

    Acum nu știu dacă mi-ai făcut poftă de un nou serial sau mai mult de înghețată 😀 Dar ambele trec pe lista de „trebuie încercat”.
    O înghețată bună cred că aș „asorta” cu un film ori care te ține cu sufletul la gură, ori unul lacrimogen. Așa, ca mod de „revenire”.

    Apreciază

Lasă un răspuns

