Magician al împăcării

22 oct.

Gânduri şi idei ciudate mă găsesc în dimineaţa aceasta, în faţa ceştii de cafea. Partenerul meu lipseşte, astăzi, şi sunt oarecum melancolică.

Ce-ar fi omul fără iubire? O mică componentă anostă, cu scop nedefinit. Sau, poate, e doar părerea mea, după o despărţire aparent inexistentă.

Cred că o relaţie reuşită este simbolul unei prietenii atente. Plină de simplitate şi , totuşi, profundă în exprimarea dragostei.  Vreau să păstrez această frumoasă legătură, pe care o am cu persoana iubită, pentru că mă face să fiu eu , cu adevărat. Este un sentiment reciproc şi este respectat de noi.

Adică, de fiecare când ne certăm, găsim modalităţi de a reînnoi dragostea noastră. Azi, eu sunt responsabila pentru acest lucru.

Recunosc că, m-am inspirat de la   parfumul Katy Perry, care are elemente super magice în componenţă, dar şi din faptul că, se apropie Halloween-ul. Iată la ce mă refer:

coty_proba-superblog-parfum-katy-perrys-mad-potion1-226x300

Devin un magician al împăcării şi pregătesc cea mai interesantă poţiune miraculoasă.

Ingredientele sunt fragmente din amintirile comune, în care expresia sentimentelor noastre a ajuns la puncte maxime. Cum a fost când ne-am cunoscut, când am simţit primul sărut, prima emoţie a strângerii de mână şi cea a unei îmbrăţişări calde. Toate şi multe altele asemănătoare. Le amestec, în cantitate egală, şi le pun în pălăria imaginară a timpului. Ca rezultat obţin un parfum al poveştii noastre de iubire.

Desigur că, are are un efect puternic. Astfel că, la primul puf din această licoare, inima este copleşită. La fel şi simţurile…

Sunt foarte creativă, trebuie să recunosc. Dar a fost o reuşită metoda mea? Imaginea următoare îţi poate  spune :

iubire_mituri

***  Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2015 ***

Surse: 1

–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––

Ţi-a plăcut ? Te invit: să distribui(share)sau să apreciezi(like)  sau să comentezi(comment) postarea.

Mulţumesc, Zâmbetul Soarelui​ !

–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––

Un răspuns to “Magician al împăcării”

Trackbacks/Pingbacks

  1. SuperBlog | Proba 8. Vrei să fii magician? - 31/10/2015

    […] Magician al împăcării […]

    Apreciază

Lasă un comentariu