Fericire şi zâmbete la buchet

15 nov.

Ce zi excelentă pentru amintiri plăcute… Una dintre ele am să o spun chiar acum. Este vorba despre o surpriză la domiciliu, cum îmi place mie să îi păstrez titlul.

Dau timpul înapoi şi ajung în primul an de facultate. Emoţii şi bucurie pentru o nouă etapă din viaţa mea. Atâtea lucruri noi care cer adaptare rapidă … A fost o reală provocare pentru mine primul semestru din anul I de facultate.

Cum să uit prima sesiune de examene ? Nu prea pot, pentru că atunci am primit în dar un cadou minunat. Pentru că am luat note maxime la probele de examinare, prietenul meu s-a gândit să mă felicite într-un mod inedit.

Ce a făcut mai exact ?  A cumpărat de la o florărie online din Bucureşti trandafiri la cutie . Numărul magic al lor a fost 10 egal cu notele predominante din sesiune. A ales culoarea roşie, semn al dragostei şi respectului pe care mi-l poartă. A adăugat acestui pachet şi un cadou dulce constând dintr-o cutie cu ciocolată Merci.  A cerut livrarea la căminul studenţesc unde eram cazată.

Vreau să spun că a fost o surpriză extraordinară pentru mine. Să observi atâta dragoste exprimată într-un gest atât de elegant este deosebit pentru sufletul uman. Mi-am imprimat acest moment ca amintire veşnică, pentru că a fost unic.

Astăzi, aş vrea şi eu să fac un gest asemănător pentru părinţii mei, care m-au susţinut mereu în planul educaţional. Am să comand, online, un buchet de trandafiri pentru mama şi o sticlă de vin roze Schwaben Wein pentru tata. Le voi trimite un pachet plin de fericire şi zâmbete la buchet, semn al recunoştinţei pe care o port pentru ei.  Cam aşa arată totul:

Buchet din 101 de trandafiri albi

Buchet din 101 de trandafiri albi

Vin Roze Schwaben Wein

Vin Roze Schwaben Wein

 

 

 

 

 

 

 

E atât de simplu acum să faci o surpriză frumoasă. Am plătit cu cardul online, am obţinut livrare gratuită şi asta printr-o simplă accesare pe internet.  Consider că, va fi un real succes ce am plănuit, mai ales că florăria pe care am ales-o menţine  calitatea în tot ceea ce face.

BucheteTrandafiri.ro | Trandafiri la buchet, la cutie și în coșuleț

BucheteTrandafiri.ro | Trandafiri la buchet, la cutie și în coșuleț

Aştept, cu nerăbdare reacţia părinţilor mei.

Tu ce surpriză memorabilă ai oferit/primit ?

*** Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2015 ***

–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––

Ţi-a plăcut ? Te invit: să distribui(share)sau să apreciezi(like)  sau să comentezi(comment) postarea.

Mulţumesc, Zâmbetul Soarelui​ !

–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––

Un răspuns to “Fericire şi zâmbete la buchet”

Trackbacks/Pingbacks

  1. SuperBlog | Proba 18. Zâmbete la buchet - 21/11/2015

    […] Fericire şi zâmbete la buchet […]

    Apreciază

Lasă un comentariu