Eu, vecinul şi aspiratorul profesional

7 mart.

Crezi că le-ai auzit pe toate în materie de aspiratoare profesionale ? Te întreb, pentru că mă pregătesc să-ţi spun şi povestea mea. Aşadar, eşti curios să afli ce am păţit ? Dacă răspunsul este DA, ascultă-mă cu atenţie. 

Eram în prag de sesiune şi se apropia examenul meu de algoritmică. Deci, concentrarea mea era maximă, pentru că era un examen dificil. Mult consum de energie , dar şi bogăţie de informaţie.

Între două reprize de învăţat, am decis să aleg bucătăria pentru relaxare. În compania  geamului deschis, am început  să-mi pregătesc câteva clătite.  Foarte delicios, dar şi… primejdios. Cum aşa ?  Pentru că ,în încercarea de a  construi compoziţia pentru desert, făina mi-a schimbat planul. 

Să-ţi spun mai multe. Adaug lapte, ouă şi … când să pun făină, mă strigă vecinul meu la geam. Din liniştea în care eram , m-am speriat şi am scăpat tot castronul cu făină pe covorul din bucătărie. Destul de amuzant, mai ales că am un covor închis la culoare şi pretenţios la elemente cu praf. Am râs pe moment amândoi şi, pentru a-mi uşura munca de curăţenie, vecinul îmi propune să aducă noul său aspirator.

Nu înainte de a-mi face o scurtă caracterizare a produsului. Este un  aspirator Rohnson profesional care are „puteri magice” , şi asta datorită faptului că este multifuncţional, dispune de filtrare prin apă, este uşor de transportat şi are cea mai mare putere de extracţie la nivel de comparare. 

Nu ştiu pentru tine, Cititorule, dacă era ceva nou tehnologia de filtrare cu apă pentru un aspirator , căci pentru mine era. Aşadar, am cerut detalii şi am aflat că prin filtrul, aici denumit HEPA, praful este colectat în apă şi depozitat într-un recipient, evitând astfel împrăştierea. Mai mult decât atât, 99.99%  din particulele mai mari de 0.3 microni sunt reţinute de acest filtru. Foarte interesant şi util.

L-a achiziţionat, online, de la magazinul MarketOnline.ro . Şi, da, îşi merită şi banii şi calitatea.

Am  folosit aspiratorul Rohnson şi covorul din bucătărie a devenit ca nou. L-am curăţat foarte repede şi am salvat , astfel, timp , de care aveam nevoie pentru studiu.

Îmi închei povestirea aici, nu fără a-ţi spune că o întâmplare ca a mea, poate să te conducă spre achiziţionarea unui produs profesional de curăţenie , mult mai bun decât aveai. Este şi cazul acestui aspirator Rohnson, pe care te invit să-l încerci sau , să-l adaugi la colecţia ta de  amintiri despre aspiratoare profesionale.

Ce zici , a meritat  să-mi citeşti povestirea?

***Acest articol a fost scris pentru Spring SuperBlog 2016***

––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––-

Ţi-a plăcut ? Te invit: să distribui(share)sau să apreciezi(like)  sau să comentezi(comment) postarea.

Mulţumesc, Zâmbetul Soarelui​ !

––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––-

 

 

 

Un răspuns to “Eu, vecinul şi aspiratorul profesional”

Trackbacks/Pingbacks

  1. SuperBlog | Proba 1. Primăvara începe cu MarketOnline și Rohnson! - 19/03/2016

    […] Eu, vecinul şi aspiratorul profesional […]

    Apreciază

Lasă un comentariu