Credit final Spring SuperBlog 2016

10 apr.

Am să-ţi vorbesc despre cum aş gândi o companie umanitară prin intermediul blogului personal. Am să pun accent atât pe online, cât şi pe offline.

Aşadar, să începem.

Pentru a demara un astfel de proiect, în primă fază, eu caut o modalitate de finanţare. De ce? Pentru că am de gând să ofer premii substanţiale celor mai aprigi susţinători ai campaniei mele.

Principala mea sursă de bani este un credit bancar, luat în numele meu, care să acopere nevoile de organizare a acestei activităţi. Opţiunea ideală am găsit-o la compania AVBS Credit.

AVBS-CREDIT1Mai departe, m-am gândit la redactarea unor articole cu tematica aleasă de mine. Acestea vor fi scrise de bloggeri care aparţin comunităţii SuperBlog. De ce? Pentru că sunt pasionaţi de ceea ce fac, adică scris, şi credibilitatea acestei campanii umanitare ar fi exprimată perfect.

Credibilitatea românilor este influenţată de calitatea materialului redactat.

Cele mai bune articole, ar primi din partea mea, o serie de premii băneşti, care să-i stimuleze pe bloggeri.

Ce mi-aş dori să obţin la finalul acestei campanii?

Donaţii, în bani sau produse, care să fie folosite pentru persoanele nevoiaşe. Bineînţeles, o a doua motivaţie ar fi promovarea blogului personal. Iar a treia este bazată pe următoarea idee: invitaţie la a face bine semenilor.

Iubesc să ajut oamenii, să socializez şi să ofer din cunoştinţele mele, tuturor celor ce au nevoie de aşa ceva. Poate părea pueril fiecare astfel de gest, însă dacă e tratat cu seriozitate, îţi dă credit.

Da, credit în mediul online, dar şi în mediul offline. Impactul este major, atunci când vorbeşti de a ajuta cu bani persoane sărace. E greu să-ţi imaginezi prin ce trec unii oameni. De exemplu, cei ce nu au bani nici măcar de o pâine, sau bătrânii cei bolnavi care nu au bani de medicamente. Ce să mai vorbim de copii talentaţi, care nu se pot bucura de evoluţie pentru cariera lor. 

Astfel de situaţii, pe mine personal, mă fac să caut mai mult forma de empatie a oamenilor. Să trag un semnal de alarmă cu privire la ceea ce se întâmplă în jurul nostru.

Am făcut primul pas cu un credit bancar, însă am să fiu înzecit răsplătită prin creditul personal al persoanelor ce vor primi un ajutor ce la va face bine. Aşa am gândit eu construirea unei reputaţii solide.

Spune-mi, tu ce ai adăuga în această campanie umanitară? Şi ce părerea ai despre acest proiect? Te-ai implica într-o astfel de iniţiativă de binefacere ?

***Acest articol a fost scris pentru Spring SuperBlog 2016***

––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––-

Ţi-a plăcut ? Te invit: să distribui(share)sau să apreciezi(like)  sau să comentezi(comment) postarea.

Mulţumesc, Zâmbetul Soarelui​ !

––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––-

 

2 răspunsuri to “Credit final Spring SuperBlog 2016”

  1. Valentin Anghel 15/04/2016 la 3:17 pm #

    Ai un suflet nobil, foarte frumos din partea ta.
    O idee ar fi să atragi sponsori, cât mai mulți sponsori cărora să le oferi ceva în schimbul donațiilor lor!
    Mulțumim pentru articol și mult succes!

    Apreciază

Lasă un comentariu