Un PC la puterea HyperX!

10 apr.

Articolul de astăzi este despre calculatoare şi poveşti de modernizare.  Mai exact, despre perioada în care aveam de făcut un proiect pentru liceu, la limba română, şi calculatorul mi-a dat bătăi de cap. Iată şi relatarea mea.

Se făcea că eram luni, în săptămâna dinainte de prezentarea pentru limba română. Aveam de făcut un portofoliu referitor la poeţi români, dar şi un video de editat, care să surprindă, cât mai bine, perioade notabile din viaţa acestora.

Foarte simplu, doar că aveam o mică situaţie nu prea plăcută. Anume că, viteza calculatorului meu era minimă. Aplicaţiile de scriere şi editare video se deschideau într-un ritm ameţitor de încet. Aşa că, acest incovenient a cauzat nefinalizarea proiectului meu. Am reuşit doar să fac materialul efectiv scris pe hârtie, şi, din păcate, nu am luat nota pe care mi-am dorit-o.

Peste ani, am dorit să lucrez iarăşi la calculatorul meu din tinereţe. Însă, a rămas la fel, foarte încet. Atunci, am gândit o modernizare rapidă. M-am documentat şi am înţeles că tot ce am nevoie se traduce printr-o componentă numită: SSD. Adaugată calculatorului meu, îl va face să ruleze aplicaţiile care mă interesează, mult mai repede. 

Fără să stau prea mult pe gânduri am ales acest magazin online, partener de încredere pentru cumpărăturile mele. De aici am selectat oferte SSD şi am cercetat opţiunea care mi se potriveşte.

logo_mediadot_patrat2-300x300

 

11181779_1191560034193379_4769063824927517783_n-300x300

Adică, a fost vorba, despre acele promoţii SSD Kingston, care au completat perfect nevoia mea. Am reuşit un raport calitate/preţ excelent, dar şi  :

  • viteză sporită a calculatorului,
  • zgomot redus,
  • rezistenţă la fluctuaţiile de temperatură,
  • stocare sistem de operare şi programe care livrează mai rapid.

Aceasta  a fost povestea de modernizare a calculatorului meu. Tu când ai făcut ultimul upgrade calculatorului/laptop-ului tău?

***Acest articol a fost scris pentru Spring SuperBlog 2016***

––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––-

Ţi-a plăcut ? Te invit: să distribui(share)sau să apreciezi(like)  sau să comentezi(comment) postarea.

Mulţumesc, Zâmbetul Soarelui​ !

––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––-

Un răspuns to “Un PC la puterea HyperX!”

Trackbacks/Pingbacks

  1. SuperBlog | Proba 12. Un PC la puterea HyperX! - 13/04/2016

    […] Un PC la puterea HyperX! […]

    Apreciază

Lasă un comentariu