Un concediu estival este soluţia pentru relaxare

20 mart.

Vară. Cald. Iar tu nerăbdător să iei drumul estival în a căuta relaxare. Ţi-ai planificat din timp mini-concediul de sfârşit de august, cu scopul de a uita, măcar pentru un pic, de zgomotul oraşului în care trăieşti. Fără prea multe ezitări, ai început să cauţi  ofertele hotelurilor din Mamaia  şi ai găsit ce-ţi trebuie. 

Un loc în care se îmbină perfect modernul, calitatea şi amplasamentul strategic. Un loc în care relaxarea este cuvântul ce-ţi caracterizează escapada estivală. Este vorba de Hotel Aurora Mamaia.

Aurora-768x566

Te recunoşti în descrierea amintită de mine? Pentru că devine sugestia  mea pentru a alege o vacanţă reuşită. Aşa am procedat şi eu, deoarece la fine de vară, anul trecut, stresul de la serviciu şi-a pus amprenta. Şi aveam nevoie de o oază de relaxare, pe care am găsit-o la mare.

Hai să-ţi spun, sub forma unui mini-jurnal, cum m-am distrat şi am reuşit să am un concediu revigorant.

Ziua 1 – cazare la complexul hotelier Aurora, cu cele mai bune impresii la nivel de primire, respectiv personalul. Camera rezervată de mine era în stare excelentă, de la curăţenie, până la dotări spaţiu. M-am bucurat tare, când am auzit şi de beneficiul wireless 🙂

Am ajuns în zori, ceea ce mi-a permis să observ, direct din cameră răsăritul de soare. O fotografie a măritului astru în conectare cu marea, ce poate fi mai sublim.

Am profitat de vremea frumoasă şi am ieşit la o plimbare pe plajă, pentru că era la doar 25 de metri faţă de hotelul meu. Briza mării şi sunetul lin al apei, au reprezentat începutul relaxării pentru mine. Timpul a trecut pe nevăzute şi am ales să rămân aici vreme de 2 ore.

La întoarcerea spre locul unde eram cazată, am  căutat să iau masa şi am apelat chiar la restaurantul Aurora. Elegant, modern şi cu o mâncare pe cinste, m-a ajutat să-mi completez foamea.

Ulterior, am revenit la hotel, pentru a mă odihni. Prospeţime în cameră, fereastră cu vederea spre peisajul de poveste al mării, ce frumos.

Spre seară, am ales o distracţie la pisicină, unde aglomeraţia era întreţinută de muzică bună şi băuturi răcoritoare pe alese. Trebuie să recunosc că, m-am furişat pe un şezlong şi am preferat mai mult o uşoară aşezare a gândurilor. Am privit veselia tuturor, cu dorinţa de a mă încărca cu energie pentru mine.

Seara s-a încheiat interesant, în camera mea, citind din romanul preferat şi admirând stele ce oglindeau, cu bândeţe, valurile mării.

Ziua 2- a început tot cu o călătorie spre nisipul de pe plajă, unde mi-am răsfăţat picioarele cu o plimbare minunată. Am savurat câte clipe alături de mângâierea atentă a soarelui şi am cules bogăţia momentului. Am întins prosopul şi am dat o şansă şi bronzului însă cam fără succes.

Mă uit spre ceas şi mă anunţă că e ora 12, la prânz, adică e momentul să-mi întorc paşii spre hotel. Trebuie să-mi fac bagajele şi să plec spre casă, în mai puţin de o oră.

Aşa relaxare mai vreau, cât de curând, pentru că m-a scos din tumultul obositor al Iaşului şi m-a reîncărcat cu buna dispoziţie.

*Acest articol a fost scris pentru Spring SuperBlog 2017


Ţi-a plăcut? Te invit: să distribui(share) sau să apreciezi(like)  sau să comentezi(comment) postarea.

Mulţumesc, Zâmbetul Soarelui !

––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––-

2 răspunsuri to “Un concediu estival este soluţia pentru relaxare”

  1. ane 20/03/2017 la 4:12 pm #

    price / day ? 🙂

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un comentariu